2012. február 28., kedd

Erőkeret használt +

BENETTON szexis ÚJ nyakbakötős ruha L-es méret - Jelenlegi ára: 1 000 Ft
csodaszép nyári Benetton kánikula ruha lenvászon könnyű hófehér anyagból, rendkívűl bő fazon, van M méret és L-es is (leütéskor írd meg hogy melyik méretet szeretnéd), mért méretei az L-nek (ami akár XL méretnek is megfelel) mell alatti kerület 110 cm gumirozott (simán 100 cm) a mellbőség is + - 10 cm, a derékbőség és csípőbőséget nagyjából igyekeztem belőni hogy hol mérjem : ) bő lenge fazon, kényelmes a nagy melegben AKÁR KISMAMA ruhának is megfelel! strandruhának kiváló választás! a hosszát is úgy adtam meg, hogy felpróbáltam és megkötöttem a nyakamban az így kapott hosszt adtam meg de nyílván ez is egyénenként változó. beleírt méret L. eredeti benetton cimke van benne, márka cimke és összetétel cimke. nekem sajnos nagy lett (nem töltöm ki eléggé így nem tetszik magamon) ezért adom el, csak felpróbálva volt de nem hordtam. nagyon finom darab, csodaszép csipkével díszíettt, alján dísztűzések! ha kérdésed van írd meg!



Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-26 23:01
. BENETTON szexis ÚJ nyakbakötős ruha L-es méret - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Fontos